Business Inside
BUSINESS INSIDE Pro
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • PLUS+
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΑ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • FIND EXPERTS
    • ΑΡΘΡΑ
  • Πελοπόννησος
  • Τουρισμός
  • Επιχειρηματικότητα
  • Ανάπτυξη
Business InsideBusiness Inside
Font ResizerAa
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • PLUS+
Search
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • PLUS+
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΑ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • FIND EXPERTS
    • ΑΡΘΡΑ
Follow US
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Miele Hellas: To turnaround story και η νέα εποχή με την επέκταση σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία

businessinside
Τελευταία ενημέρωση: 11 Φεβρουαρίου, 2025 13:53
businessinside
Μοιράσου το
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Όταν το 1899 ο μηχανικός Carl Miele και ο επιχειρηματίας Reinhard Zinkann ίδρυσαν τη Miele, μια μικρή εταιρεία στο Gütersloh της Γερμανίας, πιθανότατα δεν φαντάζονταν ότι το όνομά τους θα γινόταν συνώνυμο της καινοτομίας και της αντοχής, στον κόσμο των οικιακών συσκευών. Η φιλοσοφία τους ήταν απλή: «Immer besser» δηλαδή «Πάντα καλύτερα». Με παρουσία 54 ετών στην Ελλάδα, γραφεία σε Αθήνα και Λευκωσία και μια ομάδα που αριθμεί πλέον 103 εργαζομένους, η Miele Hellas παρουσιάζει σταθερή κερδοφορία και επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία.

Η Miele Hellas δεν είναι απλώς μια θυγατρική του γερμανικού κολοσσού, αλλά ένας οργανισμός που έχει καταφέρει να διαμορφώσει τη δική του ξεχωριστή πορεία, αποκτώντας ηγετικό ρόλο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Η πορεία της Miele Hellas δεν βασίζεται μόνο στην ποιότητα των προϊόντων της, αλλά και σε ένα στρατηγικό επιχειρηματικό μοντέλο που δίνει έμφαση στην επιλεκτική διανομή, τη βιώσιμη ανάπτυξη και την άμεση σχέση με τον καταναλωτή μέσω του μοντέλου Direct-to-Consumer. Το 2024, η εταιρεία σημείωσε αύξηση καθαρών πωλήσεων από 36 εκατ. σε 40 εκατ. ευρώ και άνοδο 44% στις εξαγωγές, αποδεικνύοντας τη δυναμική της σε διεθνές επίπεδο.

Mετά από μια πενταετία εντυπωσιακής ανάπτυξης σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία και Κόσοβο, με τα μεγέθη της εταιρείας να έχουν ενισχυθεί κατά 50% τα τελευταία 4 χρόνια, η διοίκηση της Miele Hellas ανακοίνωσε τη δημιουργία του νέου Cluster Adria Aegean με την εταιρεία να αναλαμβάνει ηγετικό ρόλο και στις αγορές της Σλοβενίας, της Κροατίας και της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης.

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο Miele Experience Center στο Μαρούσι, ο Θάνος Κυριαζής, Managing Director του Cluster Adria Aegean, τόνισε πως η αναβάθμιση της Miele Hellas σηματοδοτεί μια νέα εποχή ανάπτυξης, με τη θυγατρική να αναλαμβάνει κομβικό ρόλο σε μια διευρυμένη γεωγραφική περιοχή. «Ο συνολικός κύκλος εργασιών του cluster το 2025 αναμένεται να ξεπεράσει τα 70 εκατ. ευρώ, ενώ η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σε νέα κανάλια διανομής και προϊοντικές κατηγορίες» τόνισε ο ίδιος εκτιμώντας ότι η ανάπτυξη στην Ελλάδα μόνο, θα ξεπεράσει το 12%.

Μάλιστα, όπως σημείωσε ο κ. Κυριαζής, «οι κατηγορίες προϊόντων που σχετίζονται με την κουζίνα αναμένεται να υπεραποδώσουν, με αύξηση 20% σε σχέση με τις υπόλοιπες».

«Είμαστε πολύ περήφανοι για την εμπιστοσύνη και την αναγνώριση που μας δόθηκε να ηγηθούμε του Cluster Adria Aegean. Το σημαντικότερο νέο είναι η μοναδική ευκαιρία για την ελληνική θυγατρική να διαδραματίσει κομβικό ρόλο σε επίπεδο μεγαλύτερης γεωγραφικής περιφέρειας. Μια μοναδική ευκαιρία να σημάνει την απαρχή μιας νέας εποχής για τη Miele Hellas. Μιας εποχής όπου οι αποδεδειγμένες ικανότητες, δεξιότητες και γενικότερα ο ξεχωριστός τρόπος που επιχειρούμε ως οργανισμός, όχι μόνο θα συνεχίσει να επιταχύνει την υπάρχουσα ισχυρή αναπτυξιακή δυναμική σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία, Κόσοβο και Βόρεια Μακεδονία, αλλά και θα συμβάλει στην περαιτέρω εξέλιξη των τριών ώριμων, νέων αγορών».

Δύο χρόνια μετά τα εγκαίνια του Miele Experience Center στη Λεωφόρο Κηφισίας, η Miele Hellas βρίσκεται σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης, με στόχο να ξεπεράσει τα 100 εκατ. ευρώ τζίρο και να υπερτριπλασιάσει το μέγεθός της μέχρι το 2030.

Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στη βιώσιμη ανάπτυξη και με σταθερή κερδοφορία δημιουργεί τον κατάλληλο χώρο για νέες επενδύσεις. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το kitchen retail concept, μια καινοτομία που γεννήθηκε στην Ελλάδα και επαναπροσδιορίζει τη σχέση του καταναλωτή με την κουζίνα.

Στα επόμενα βήματα, η εταιρεία εξετάζει το άνοιγμα δύο νέων καταστημάτων στην Αττική, με το πρώτο να αναμένεται να ανακοινωθεί μέσα στο επόμενο τρίμηνο. Μεσοπρόθεσμα, σχεδιάζει και νέα σημεία εκτός Αττικής, ενισχύοντας την άμεση επαφή της με το κοινό.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Πηγή άρθρου: www.newsbeast.gr

Σου προτείνουμε να διαβάσεις

Σκυλακάκης για Chevron: Δεν θα γίνουμε Σαουδική Αραβία, αλλά θα μπορούσαμε να αποκτήσουμε ενεργειακή αυτάρκεια και να γίνουμε εξαγωγική χώρα

Παγκόσμια τουριστική έκρηξη την επόμενη 15ετία – Θα προστεθεί άλλο 1 δισ. ταξιδιώτες – Τι μέρισμα θα λάβει η Ελλάδα 

Ο «χάρτης» των πληρωμών από τον e-ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ έως τις 17 Απριλίου

Μόλις ένας στους 60 με χρέη έως 30.000 ευρώ στον ΕΦΚΑ έχει ρυθμίσει τις οφειλές τους και έχει συνταξιοδοτηθεί

Η φαρμακοβιομηχανία Roche θέλει να επενδύσει 50 δισεκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ μέσα στα 5 επόμενα χρόνια

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Facebook Twitter Copy Link Print
Μοιράσου το

Δημοφιλή άρθρα

Choquequirao: Η αρχαία πόλη «αδερφή» του Μάτσου Πίτσου στο Περού, που δεν έγινε ποτέ διάσημη

businessinside 3 λεπτά ανάγνωσης

Οι 20 πόλεις με τους περισσότερους χώρους πρασίνου – Στην κορυφή το Τόκιο

businessinside 2 λεπτά ανάγνωσης

Ζελένσκι: Αβέβαιο αν θα παρευρεθεί στην κηδεία του Πάπα Φραγκίσκου

businessinside 0 λεπτά ανάγνωσης

O Τραμπ έτοιμος να βομβαρδίσει το Ιράν;

businessinside 3 λεπτά ανάγνωσης

Διαβάστε ακόμα

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πιερρακάκης: Η Ελλάδα καταθέτει αίτημα στην Κομισιόν για ενεργοποίηση της ρήτρας διαφυγής

3 λεπτά ανάγνωσης
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η εφορία «ξεσκονίζει» τους φορολογούμενους με μεγάλου ύψους συναλλαγές στους λογαριασμούς τους

2 λεπτά ανάγνωσης
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κορυφώνεται η αναμέτρηση Τραμπ και Κίνας – «Μέρος του σχεδίου» τα αντικρουόμενα μηνύματα της κυβέρνησης των ΗΠΑ

4 λεπτά ανάγνωσης
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Handelsblatt για την ελληνική οικονομία: Η Αθήνα ξεπερνά τους δημοσιονομικούς στόχους και γίνεται μαθητής-πρότυπο της ΕΕ

4 λεπτά ανάγνωσης

Social Networks

Facebook-f Twitter Youtube Rss

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του businessinside.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2025

businessinside.gr | Ταυτότητα
Ιδιοκτησία – Δικαιούχος domain name: MEDIACON MON. I.K.E.
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: mediacon@fantasylogic.gr

Ανάπτυξη & Σχεδιασμός MEDIACON MON. I.K.E. © 2025
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?