Business Inside
BUSINESS INSIDE Pro
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • PLUS+
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΑ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • FIND EXPERTS
    • ΑΡΘΡΑ
  • Πελοπόννησος
  • Τουρισμός
  • Επιχειρηματικότητα
  • Ανάπτυξη
Business InsideBusiness Inside
Font ResizerAa
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • PLUS+
Search
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • PLUS+
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΑ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • FIND EXPERTS
    • ΑΡΘΡΑ
Follow US
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το brand Ελλάδα: Πόσο ελκυστική είναι η χώρα μας ως τουριστικός προορισμός; – Τα στοιχεία νέας έρευνας

businessinside
Τελευταία ενημέρωση: 7 Φεβρουαρίου, 2025 22:02
businessinside
Μοιράσου το
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Οι πολίτες από τη Βρετανία, τη Γερμανία και τη Γαλλία έχουν την Ελλάδα στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεών τους για τον τόπο που θα κάνουν τις διακοπές τους. Ωστόσο, παρατηρείται μια ελαφρά μείωση στην προτίμηση της χώρας από τους Βρετανούς τουρίστες, γεγονός που έχει προκαλέσει προβληματισμό στους κύκλους του ελληνικού τουρισμού. Σύμφωνα με τη νέα μελέτη του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ), η Ελλάδα υποχώρησε κατά δύο θέσεις στην κατάταξη των προορισμών, γεγονός που αναδεικνύει τη σφοδρή ανταγωνιστικότητα της Μεσογείου και τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές.

Η έρευνα του ΙΝΣΕΤΕ, με τίτλο «Το brand Ελλάδα: Πόσο ελκυστική είναι η Ελλάδα ως τουριστικός προορισμός;», προσδιόρισε τις προτιμήσεις των τουριστών από τέσσερις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες: τη Γερμανία, τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ισπανία. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, η Ελλάδα κατατάσσεται στην 3η θέση για τους Γερμανούς, στην 4η για τους Γάλλους και στην 5η για τους Βρετανούς, παρά την πτώση που σημείωσε στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2024. Οι τρεις μεγάλες αγορές, η Γερμανία, η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, συνεχίζουν να αντιπροσωπεύουν το 42% των εισπράξεων του ελληνικού εισερχόμενου τουρισμού για το 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος.

Η μελέτη αποκαλύπτει επίσης ότι οι προτιμήσεις των Ευρωπαίων τουριστών διαφοροποιούνται, με τις πρώτες θέσεις στη λίστα των προορισμών να καταλαμβάνονται από χώρες όπως η Ιταλία και η Ισπανία. Για τους Γερμανούς, η Ιταλία και η Ισπανία παραμένουν οι πρώτες επιλογές, ενώ η Ελλάδα ακολουθεί στην 3η θέση. Αξιοσημείωτο είναι ότι η οδική πρόσβαση για τους Γερμανούς προς γειτονικές χώρες όπως η Ιταλία και η Γαλλία ενισχύει την προτίμηση αυτών των προορισμών.

Αντίστοιχα, για τους Γάλλους, η Ισπανία και η Ιταλία είναι οι πρώτες επιλογές, ενώ για τους Βρετανούς η Ισπανία κατατάσσεται στην πρώτη θέση, ακολουθούμενη από την Ιταλία και τη Γαλλία. Η Ελλάδα, παρά την πτώση της κατά δύο θέσεις, παραμένει μια από τις πιο δημοφιλείς επιλογές για τους Βρετανούς τουρίστες, καταλαμβάνοντας την 5η θέση.

Στην περίπτωση των Ισπανών τουριστών, η Ελλάδα κατατάσσεται στην 7η θέση, κάτι που θεωρείται αναμενόμενο λόγω της ομοιότητας του τουριστικού προϊόντος των δύο χωρών. Οι προτιμήσεις των Ισπανών προσανατολίζονται κυρίως στην Ιταλία και τη Γαλλία, με την Ελλάδα να ακολουθεί. Παρά την αυξανόμενη ανταγωνιστικότητα, η Ελλάδα συνεχίζει να διατηρεί ισχυρή θέση και να ανταγωνίζεται καθιερωμένους προορισμούς στη Μεσόγειο, όπως η Ιταλία, η Ισπανία και η Γαλλία.

Αξιοσημείωτο είναι ότι η Κροατία και η Τουρκία, παρά την αυξανόμενη δημοτικότητά τους, δεν κατατάσσονται στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των τουριστών από τη Γαλλία και την Ισπανία. Ωστόσο, η Κροατία έχει κερδίσει έδαφος στην αγορά της Γερμανίας και της Βρετανίας, ενώ η Τουρκία φαίνεται να χάνει έδαφος σε αρκετές αγορές. Η μελέτη υπογραμμίζει ότι η Ελλάδα, αν και αντιμετωπίζει σοβαρό ανταγωνισμό, παραμένει ελκυστικός προορισμός με ισχυρό brand και σταθερή
ζήτηση, ιδίως από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές.

Ο Γενικός Διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ, Ηλίας Κικίλιας, υπογραμμίζει ότι παρά τις ανταγωνιστικές πιέσεις, η Ελλάδα διατηρεί ισχυρή θέση στον τουριστικό χάρτη και η ελκυστικότητα του τουριστικού προϊόντος της παραμένει ψηλά. Τόνισε, επίσης, ότι η χώρα πρέπει να συνεχίσει να επενδύει στη βιωσιμότητα, στη διατήρηση της ταυτότητας των προορισμών και στη διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος για
να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της στις διεθνείς αγορές και να ενδυναμώσει το brand «Ελλάδα».

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Πηγή άρθρου: www.newsbeast.gr

Σου προτείνουμε να διαβάσεις

Τρία παραθαλάσσια μέρη στην Πελοπόννησο για μια ανοιξιάτικη απόδραση όπως τη φανταζόμαστε

Η γωνιά των Βαλκανίων που αξίζει να την ανακαλύψετε

Τεράστιο κοίτασμα πετρελαίου βρέθηκε κάτω από άλλο μεγάλο κοίτασμα στις ΗΠΑ

Το χωριουδάκι στην Ελβετία που θυμίζει… Ζαγοροχώρια

Στον όμιλο Hotel Brain το Akron Seascape Resort στην Κέρκυρα

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Facebook Twitter Copy Link Print
Μοιράσου το

Δημοφιλή άρθρα

Τι συμβαίνει στη Νέα Αριστερά; Η διαρροή και οι φήμες για παραίτηση Χαρίτση – Το φρένο που έβαλε ο Μητσοτάκης

businessinside 8 λεπτά ανάγνωσης

Σαουδική Αραβία: Στο Ριάντ έφτασε η ρωσική αντιπροσωπεία για την συνάντηση με τους απεσταλμένους των ΗΠΑ

businessinside 0 λεπτά ανάγνωσης

Βατικανό: Ο θάνατος του Πάπα Φραγκίσκου οφείλεται σε εγκεφαλικό επεισόδιο και καρδιακή ανεπάρκεια

businessinside 2 λεπτά ανάγνωσης

«Κίνδυνος» για την Ιταλία από τους δασμούς του Τραμπ: Ανησυχία για φαρμακευτικό κλάδο, μόδα, βιομηχανίες τροφίμων

businessinside 2 λεπτά ανάγνωσης

Διαβάστε ακόμα

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το χωριό που θα σε κάνει να πεις «Τσεχία δεν είναι μόνο η Πράγα»

1 λεπτά ανάγνωσης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Την Άνδρο προτείνει η βρετανική Express ως ιδανική επιλογή στις Κυκλάδες

2 λεπτά ανάγνωσης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο εντυπωσιακός καταρράκτης της Ξάνθης που θα σας αφήσει με το στόμα ανοιχτό

2 λεπτά ανάγνωσης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

IΝΣΕΤΕ: Πρωτιά της Ελλάδας στις αξιολογήσεις ξενοδοχείων στη Μεσόγειο

3 λεπτά ανάγνωσης

Social Networks

Facebook-f Twitter Youtube Rss

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του businessinside.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2025

businessinside.gr | Ταυτότητα
Ιδιοκτησία – Δικαιούχος domain name: MEDIACON MON. I.K.E.
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: mediacon@fantasylogic.gr

Ανάπτυξη & Σχεδιασμός MEDIACON MON. I.K.E. © 2025
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?