Business Inside
BUSINESS INSIDE Pro
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • PLUS+
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΑ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • FIND EXPERTS
    • ΑΡΘΡΑ
  • Πελοπόννησος
  • Τουρισμός
  • Επιχειρηματικότητα
  • Ανάπτυξη
Business InsideBusiness Inside
Font ResizerAa
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • PLUS+
Search
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • PLUS+
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΑ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • FIND EXPERTS
    • ΑΡΘΡΑ
Follow US
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στη HoReCa μεταφέρεται η μάχη των «αιωνίων» 

businessinside
Τελευταία ενημέρωση: 10 Φεβρουαρίου, 2025 06:08
businessinside
Μοιράσου το
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Όπως ανέφερε  ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Coca Cοla 3E Svetoslav- Marinov Atanasov στο πλαίσιο της έκθεσης HoReCa « o κλάδος της HoReca είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της στρατηγικής 24/7 του ομίλου. Μετά την κρίση της πανδημίας covid 19, το focus ήταν η περαιτέρω ενδυνάμωση στο κανάλι της κρύας αγοράς τόσο μέσα από την στήριξη των συνεργατών μας όσο και μέσα από τον εμπλουτισμό του χαρτοφυλακίου όπου εντάχθηκε η μπύρα, η three cents και η Vodka».

Ο ίδιος εκτιμά ότι ο κλάδος HoReCa  είναι ανθεκτικός. «Δεν θέλω να ακουστώ αλαζονικός αλλά πιστεύω ότι ο κλάδος μπορεί να ανταπεξέλθει τις προκλητικές συγκυρίες. Ειδικά στην Ελλάδα με τον τουρισμό που βαίνει αυξανόμενος το κανάλι HoReCa είναι το πιο δυναμικό στην Ευρώπη». 

Αναφερόμενος στις νέες τάσεις στην εκτός σπιτιού κατανάλωση ο κ. Atanasov επισήμανε ότι «Οι εγχώριοι καταναλωτές έχουν περιορίσει τις βραδινές εξόδους και αναπτύσσουν την τάση after work drinks, εξέλιξη που αναδιαμορφώνει τις επιλογές τους. Για παράδειγμα ενισχύεται η κατανάλωση των κοκτέιλ, των aperitivo σε σχέση με τα «σκληρά» αλκοολούχα. Ενδεχομένως αυτή η τάση να «ακουμπά» και στην προσιτότητα τιμής των επιλογών αυτών. Η αγορά πρέπει να είναι έτοιμη να προετοιμαστεί για αυτές τις αλλαγές. Η Coca Cola  εστιάζει την στρατηγική στις νέες τάσεις του all day consumption.  Σε ο,τι αφορά στην προσιτότητα, λαμβάνουμε πολύ σοβαρά τις τιμές. Προσπαθούμε να υπάρχει ισορροπία. Όλες οι κινήσεις που κάνουμε εξαρτώνται από τις τιμές των πρώτων υλών. Φέτος, έχουμε προχωρήσει σε ανατιμήσεις από τις 10 Ιανουαρίου, οι οποίες μεσοσταθμικά κυμαίνονται στο 4,5% σε στοχευμένους κωδικούς  όπως χυμοί και καφές. Έχουμε προχωρήσει όμως και σε μειώσεις πχ 7% στο powerade αλλά και στο νερό». 

Αντίστοιχα, το «στοίχημα» για την Pepsico αφορά εξίσου στο κανάλι HoReCa. Σύμφωνα με τον κ. Πάνο Λέκκα Trade Manager Supervisor της εταιρείας «Η HoReCa για εμάς παρουσιάζει σχεδόν διψήφια αύξηση τζίρου κάθε χρόνο και θεωρούμε ότι είναι η ευκαιρία μας η περαιτέρω διείσδυση στα αναψυκτικά αλλά και στα σνακ. Η αύξηση μεριδίου στη HoReCa φέρνει συνήθως εφάμιλλη αύξηση στο ράφι, γιατί το κανάλι δίνει ευκαιρία γευστικής δοκιμής σε καταναλωτές που μπορεί να μην είχαν επιλέξει νωρίτερα ένα προϊόν. Στη φετινή έκθεση λανσάρουμε δύο νέους κωδικούς :την Pepsi Electric Blue που είναι ένα zero sugar προϊόν, το οποίο θα είναι limited edition και θα διατεθεί για διάστημα 12 μηνών στην κρύα και ζεστή αγορά. Είναι ένα project το οποίο ο όμιλος το λανσάρει για συγκεκριμένο διάστημα σε διάφορες αγορές καθώς η προσέλκυση της γενιάς Ζ και Alfa στην κατηγορία παραμένει ζωτικής σημασίας για τη μελλοντική διασφάλιση των πωλήσεων της κόλας, όπου οι γεύσεις υπερτερούν στις νεότερες γενιές. Το δεύτερο λανσάρισμα είναι η pink grapefruit σε γυάλινη συσκευασία 250 ml η οποία στοχεύει αμιγώς στο κλάδο HoReCa και συμπληρώνει το συγκεκριμένο κωδικολόγιο ώστε να απελευθερώσει την πλήρη δυναμική του». Όπως σημείωσε ο ίδιος το pink grapefruit παρουσιάζει διπλό ποσοστό ανάπτυξης στη κατηγορία των flavors αναψυκτικών. H ΗΒΗ έχει καταφέρει, στα δύο χρόνια που έχει κάνει είσοδο στην κατηγορία, να κατέχει την τέταρτη θέση στην αγορά HoReCa. 

Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις του 2024 για την Pepsico, ο ίδιος σχολίασε ότι «η περσινή χρονιά έκλεισε θετικά και με θετικό πρόσημο στην κερδοφορία του αναψυκτικού, κατηγορία στην οποία η εταιρεία είχε ένα αρνητικό ισοζύγιο. Επιδίωξη είναι να διατηρηθεί αυτό το momentum». 

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Πηγή άρθρου: www.naftemporiki.gr

Σου προτείνουμε να διαβάσεις

Προς νέες συνεργασίες το Thess INTEC- «Ωριμάζει» η ΑΖΚ

Πέθανε ο Παναγιώτης Πουρσανίδης, ιστορικό στέλεχος της Πέντε ΑΕ (Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας)

JTI: Παράδοση του ολοκληρωμένου έργου θωράκισης του περιαστικού άλσους της Ξάνθης

MagentaONE η νέα εμπορική ομπρέλα του ΟΤΕ

ΔΕΗ: Δωρεά ηλεκτρικών οχημάτων στην ΕΛ.ΑΣ.

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Facebook Twitter Copy Link Print
Μοιράσου το

Δημοφιλή άρθρα

Στο συνέδριο του ΕΛΚ ο Μητσοτάκης – Οι ευρωπαϊκές προκλήσεις στο επίκεντρο του συνεδρίου

businessinside 3 λεπτά ανάγνωσης

Στη Βουλή το νομοσχέδιο του ΥΠΕΘΑ για τα στρατιωτικά νοσοκομεία

businessinside 2 λεπτά ανάγνωσης

Βατικανό: «Από το 1955 γνώριζε τις καταγγελίες σε βάρος του αββά – «αγίου των φτωχών», για σεξουαλική κακοποίηση»

businessinside 3 λεπτά ανάγνωσης

Προϋπολογισμός 2025: Αυξημένα κατά 409 εκατ. τα έσοδα από φόρους τον Ιανουάριο – Πρωτογενές πλεόνασμα άνω των 2 δισ. ευρώ

businessinside 4 λεπτά ανάγνωσης

Διαβάστε ακόμα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο Παναγιώτης Γεροντόπουλος στο τιμόνι του Συνδέσμου Βιομηχανιών Πλαστικών Ελλάδος

3 λεπτά ανάγνωσης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

B&T Composites: Καθετοποίηση στον τομέα της φωτονικής και μεγαλύτερη διείσδυση στον τομέα της αεροδιαστημικής με νέες επενδύσεις σε hi-tech εξοπλισμό

3 λεπτά ανάγνωσης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΥΠΑ: «Ημέρα Καριέρας» το Σάββατο στην Ελευσίνα

1 λεπτά ανάγνωσης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Miele Hellas: Ηγετικό ρόλο στο Cluster Adria Aegean- Επιτεύξιμος νωρίτερα από το 2030 ο στόχος για τζίρο ύψους 100 εκατ. ευρώ

4 λεπτά ανάγνωσης

Social Networks

Facebook-f Twitter Youtube Rss

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του businessinside.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2025

businessinside.gr | Ταυτότητα
Ιδιοκτησία – Δικαιούχος domain name: MEDIACON MON. I.K.E.
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: mediacon@fantasylogic.gr

Ανάπτυξη & Σχεδιασμός MEDIACON MON. I.K.E. © 2025
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?