Business Inside
BUSINESS INSIDE Pro
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • PLUS+
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΑ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • FIND EXPERTS
    • ΑΡΘΡΑ
  • Πελοπόννησος
  • Τουρισμός
  • Επιχειρηματικότητα
  • Ανάπτυξη
Business InsideBusiness Inside
Font ResizerAa
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • PLUS+
Search
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • PLUS+
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΑ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • FIND EXPERTS
    • ΑΡΘΡΑ
Follow US
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σταθερή αξία η Ελλάδα: Στις κορυφαίες επιλογές Γερμανών, Γάλλων και Βρετανών τουριστών

businessinside
Τελευταία ενημέρωση: 8 Φεβρουαρίου, 2025 15:09
businessinside
Μοιράσου το
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σταθερή αξία αποτελούν οι ελληνικοί προορισμοί στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές τουρισμού για ταξίδια στο εξωτερικό. Η Ελλάδα παραμένει, όπως και πέρυσι, στην ίδια θέση κατάταξης των προτιμώμενων προορισμών για Γερμανούς και Γάλλους, στην 3η και 4η θέση αντίστοιχα, ενώ στην περίπτωση των Βρετανών συγκαταλέγεται επίσης στους 5 κορυφαίους, και ειδικότερα στην 5η θέση, έχοντας ωστόσο υποχωρήσει κατά δύο θέσεις. Οι τρεις αυτές χώρες, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία από την Τράπεζα της Ελλάδος, εισέφεραν το 2023 το 42% των συνολικών εισπράξεων του εισερχόμενου τουρισμού στην Ελλάδα.

Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την τελευταία μελέτη του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ) με τίτλο: «Το brand Ελλάδα: Πόσο ελκυστική είναι η Ελλάδα ως τουριστικός προορισμός; Σύγκριση με ανταγωνιστικούς μεσογειακούς προορισμούς». Σε αυτό το πρώτο μέρος της μελέτης εξετάζονται η Γερμανία, η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο αλλά και η Ισπανία.

Οι Ισπανοί, οι οποίοι έχουν μικρότερο μερίδιο αφίξεων και εισπράξεων στον ελληνικό τουρισμό, κατατάσσουν τη χώρα μας στην 7η θέση των προτιμώμενων προορισμών για τους επόμενους 12 μήνες, πράγμα λογικό, αφού το τουριστικό προϊόν της Ισπανίας έχει πολλά κοινά με αυτό της Ελλάδας. Ως λίγο πολύ αναμενόμενο, το εύρημα ότι οι δυο δημοφιλέστεροι προορισμοί και στις τρεις μεγάλες αγορές εισερχόμενου τουρισμού για τη χώρα μας είναι το δίδυμο Ισπανίας- Ιταλίας, με την κατάταξη να αλλάζει ανάλογα με την αγορά, ενώ για τους Ισπανούς οι δύο δημοφιλέστεροι προορισμοί είναι η Ιταλία και η Γαλλία.

Η μελέτη βασίζεται σε έρευνα που διενεργήθηκε από την εταιρεία GWI σε δυο κύματα το έτος 2024 και σε δύο κύματα το έτος 2023 με βασικό θέμα τις προτιμήσεις των επισκεπτών αναφορικά με πιθανούς προορισμούς τους επόμενους 12 μήνες, εμπεριέχοντας συνεπώς τους καλοκαιρινούς μήνες που είναι καίριας σημασίας για τον ελληνικό τουρισμό.

Αναλυτικότερα ανά αγορά, οι κορυφαίες 5 χώρες που σκέφτονται να επισκεφθούν, οι υπό μελέτη αγορές, στο εξωτερικό τους επόμενους 12 μήνες, είναι:

Επιβεβαιώνεται συνεπώς το παλαιότερο εύρημα μελέτης του ΙΝΣΕΤΕ ότι η Ελλάδα ανταγωνίζεται ισχυρούς ώριμους προορισμούς. Επιπρόσθετα, ένα ενδιαφέρον συγκριτικό στοιχείο όσον αφορά τη θέση της Ελλάδας και των άλλων ανταγωνιστριών αγορών στη Μεσόγειο, αποτελεί το γεγονός ότι για τις αγορές της Γαλλίας και της Ισπανίας, η Κροατία και η Τουρκία βρίσκονται εκτός τοπ 10. Για τη Γερμανική αγορά, η Κροατία είναι στη θέση 6 και η Τουρκία στη θέση 9 ενώ για τη Βρετανική αγορά η Τουρκία είναι στη θέση 8 και η Κροατία εκτός τοπ 10.

Στις επιμέρους αγορές, και συγκρίνοντας με το 2023, Πορτογαλία και Κροατία ανέβηκαν κατά μια θέση για την αγορά της Γερμανίας το 2024. Αντίθετα, η Κροατία έπεσε κατά μια θέση για την αγορά της Γαλλίας, ενώ η Τουρκία ανέβηκε κατά δυο θέσεις. Για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, η Ελλάδα έπεσε κατά δυο θέσεις σε σχέση με το 2023, ενώ η Κροατία ανέβηκε κατά δυο θέσεις. Για την αγορά της Ισπανίας, η Κροατία ανέβηκε κατά μια θέση, ενώ η Τουρκία έπεσε 8 θέσεις.

Ο Ηλίας Κικίλιας, γενικός διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ δήλωσε σχετικά: «Παρά τις έντονες ανταγωνιστικές πιέσεις, η χώρα μας διατηρεί ισχυρή θέση στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών, αποδεικνύοντας ότι το τουριστικό μας προϊόν παραμένει ελκυστικό και ανθεκτικό. Με την ενίσχυση της βιωσιμότητας, τη διατήρηση της ταυτότητας των προορισμών και της διαφοροποίησης του τουριστικού μας προϊόντος υπό το πρίσμα μιας μακροχρόνιας στρατηγικής, μπορούμε να διευρύνουμε ακόμα περισσότερο το μερίδιό μας στις διεθνείς αγορές, ενδυναμώνοντας την αξία του brand “Ελλάδα”».

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Πηγή άρθρου: www.newsbeast.gr

Σου προτείνουμε να διαβάσεις

Τρεις στεριανοί προορισμοί με νησιωτική αύρα για μια πασχαλινή απόδραση

Σε αυτό το χωριό του Ζαγορίου θα απολαύσεις μία από τις ωραιότερες πεζοπορίες της ζωής σου

Τα Aria Hotels επεκτείνονται στη Δομινικανή Δημοκρατία με το Ιστορικό Aria Santa Maria

Ζαρούχλα: Το γραφικό ορεινό καταφύγιο της Αχαΐας

Τι είναι το Noctourism – Μία από τις μεγαλύτερες τάσεις στο ταξίδι για το 2025

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Facebook Twitter Copy Link Print
Μοιράσου το

Δημοφιλή άρθρα

Δένδιας: Ο έφεδρος είναι η ασπίδα της Δημοκρατίας και της Ελευθερίας – Η Ελλάδα επενδύει στον ένοπλο πολίτη

businessinside 3 λεπτά ανάγνωσης

Space Hellas: Παρουσία σε τρία νέα έργα στον τομέα της κυβερνοάμυνας μέσω του European Defence Fund

businessinside 2 λεπτά ανάγνωσης

Μπάρμπα Στάθης: Νέες προσλήψεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα

businessinside 1 λεπτά ανάγνωσης

ΟΑΕΔ: 1.000 θέσεις εργασίας σε 30 επιχειρήσεις στη Χαλκίδα

businessinside 1 λεπτά ανάγνωσης

Διαβάστε ακόμα

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αυτή είναι η καλύτερη πόλη του πλανήτη για το 2025 και μπορούμε να καταλάβουμε τους λόγους

3 λεπτά ανάγνωσης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τουρισμός και Σαντορίνη: Στο επίκεντρο διεθνούς προβολής με δράσεις του ΕΟΤ

4 λεπτά ανάγνωσης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τρία χωριά στα Τζουμέρκα που θα σας κάνουν να πάρετε τα βουνά, στην κυριολεξία

3 λεπτά ανάγνωσης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ρεκόρ επιβατικής κίνησης και πτήσεων για το «Ελ. Βενιζέλος» το 2024, ενισχύοντας τη θέση του στην Ευρώπη

5 λεπτά ανάγνωσης

Social Networks

Facebook-f Twitter Youtube Rss

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του businessinside.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2025

businessinside.gr | Ταυτότητα
Ιδιοκτησία – Δικαιούχος domain name: MEDIACON MON. I.K.E.
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: mediacon@fantasylogic.gr

Ανάπτυξη & Σχεδιασμός MEDIACON MON. I.K.E. © 2025
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?