Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο και εξελισσόμενο περιβάλλον, η ταχεία πρόοδος της τεχνολογίας έχει «λύσει» τα χέρια πολλών. Ένας φοιτητής μπορεί πλέον να εξηγήσει την απορία του λίγες ώρες πριν την εξεταστική με μία μόνο σύντομη επίσκεψη σε κάποια μηχανή αναζήτησης. Ο εργαζόμενος μπορεί να συμπληρώσει ένα Excel με λίγα μόλις κλικ, ενώ με την τεχνητή νοημοσύνη είναι σε θέση να συντάξει ένα επαγγελματικό email. Με το DeepSeek ή ChatGPT μπορεί κανείς να δημιουργήσει ακόμα και ένα μήνυμα χωρισμού.
Αυτή όμως η αυτοματοποίηση των εργασιών και η άνοδος των εργαλείων του AI ενέχει αρκετούς κίνδυνους για τη μελλοντική αποκατάσταση σε πολλούς επαγγελματικούς κλάδους.
Σύμφωνα με το Forbes, μέσα στην επόμενη δεκαετία θα παρουσιαστεί συρρίκνωση σε θέσεις εργασίας σε παραδοσιακούς τομείς όπως τα τραπεζικά και χρηματοπιστωτικά, τα μέσα ενημέρωσης, το μάρκετινγκ, και την παροχή υπηρεσιών.
Συγκεκριμένα μεγάλη αβεβαιότητα επικρατεί για το μέλλον και τη βιωσιμότητα των εξής επαγγελμάτων.
Το λογισμικό που λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη έχει πλέον τη δυνατότητα να σαρώνει, να κατηγοριοποιεί και να εξάγει δεδομένα από διαφορετικές πηγές. Το Forbes αναφέρει ότι με αυτόν τον τρόπο εξαλείφεται ουσιαστικά η ανάγκη για χειροκίνητη καταχώρηση δεδομένων από «ανθρώπινους» υπαλλήλους.
Σύμφωνα με την έκθεση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ, μέχρι το 2027 ενδέχεται να υπάρξουν 26 εκατομμύρια λιγότερες θέσεις εργασίας διοικητικών υπαλλήλων και υπευθύνων αρχειοθέτησης. Παρομοίως με την περίπτωση της καταχώρησης και επεξεργασίας δεδομένων, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να καταχωρήσει και να αρχειοθετήσει πληθώρα εγγράφων γρήγορα και με μεγάλη αποδοτικότητα.
Όλο και περισσότερες εταιρίες υιοθετούν πλέον συστήματα εξυπηρέτησης πελατών με βάση την τεχνητή νοημοσύνη αντί για τα παραδοσιακά τηλεφωνικά κέντρα υποστήριξης.
Τα νέα συστήματα είναι σε θέση να λειτουργούν όλο το εικοσιτετράωρο, χωρίς ρεπό και διαλείμματα, παρέχοντας άμεσες απαντήσεις σε πολλά ερωτήματα ταυτόχρονα. Επιπρόσθετα η οικονομική τους αποδοτικότητα και η συνεχής διαθεσιμότητά τους τα καθιστούν μια ελκυστική και βολική εναλλακτική λύση.
Τα εργαλεία τεχνίτης νοημοσύνης, τα οποία εντοπίζουν αμέσως όλα τα νέα trends μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία πετυχημένων σλόγκαν.
Ταυτόχρονα η τοποθέτηση και διαφήμιση προϊόντων, ύστερα από τη μελέτη και χρήση των αλγόριθμων, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν καταστήσει το παραδοσιακό τελεμάρκετινγκ είδος υπό εξαφάνιση.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Πηγή άρθρου: www.newsbeast.gr