Εάν ανήκετε στο εργατικό δυναμικό της γενιάς Ζ και είδατε την καριέρα σας να αναπτύσσεται παράλληλα ή και λίγο μετά την πανδημία της covid-19, πιθανότατα έχετε συνηθίσει την εξ αποστάσεως εργασία, η οποία αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των 20αρηδων, τα πέντε τελευταία χρόνια.
Ωστόσο, οι εργαζόμενοι της γενιάς Ζ συχνά αποδοκιμάζονται για την τάση της απομακρυσμένης εργασίας, καθώς μία νέα έρευνα έδειξε ότι θέλουν περισσότερη προσωπική αλληλεπίδραση.
Περίπου το 91% των εργαζομένων της Gen Z λένε ότι θα ήταν καλό να υπάρχει μια ισορροπία μεταξύ εικονικών και αυτοπρόσωπων ευκαιριών για σύνδεση με άλλους στην εταιρεία τους και στον κλάδο τους, σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα 1.824 ενηλίκων στις ΗΠΑ σε θέσεις εργασίας από το Harris Poll για λογαριασμό της εταιρείας παγκόσμιων εκδηλώσεων Freeman.
Η νεότερη γενιά στην εργασία αισθάνεται ότι η προσωπική επαφή με ανθρώπους είναι πολύτιμη. Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 91% της γενιάς Ζ συμφωνεί ότι οι διαπροσωπικές εκδηλώσεις είναι μερικές από τους καλύτερους τρόπους για την ανάπτυξη κοινωνικών και διαπροσωπικών δεξιοτήτων.
Οι περισσότεροι (89%) της γενιάς Ζ συμφωνούν ότι οι σχέσεις που δημιουργούνται κατά τη διάρκεια προσωπικών εκδηλώσεων είναι κρίσιμες για την οικοδόμηση επαγγελματικής εμπιστοσύνης και το 86% συμφωνεί ότι η παρακολούθηση προσωπικών εκδηλώσεων είναι το κλειδί για την εξέλιξη της σταδιοδρομίας.
Η επιθυμία να βελτιώσουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες είναι εν μέρει ο λόγος για τον οποίο οι εργαζόμενοι της Gen Z είναι τόσο πρόθυμοι να παρακολουθήσουν περισσότερες διαπροσωπικές εκδηλώσεις. Πολλοί νέοι σπούδασαν ουσιαστικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 και ξεκίνησαν τις πρώτες τους δουλειές δουλεύοντας εξ αποστάσεως, κάτι που καθυστέρησε ορισμένες από τις δεξιότητές τους, όπως η δικτύωση και η πλοήγηση στη διαπροσωπική δυναμική.
Μόνο περίπου δύο στους πέντε Gen Zers που ερωτήθηκαν εξέφρασαν μεγάλη εμπιστοσύνη στη δικτύωση με άτομα του κλάδου τους ή στη δημιουργία ισχυρών επιχειρηματικών σχέσεων.
Εν τω μεταξύ, το 82% της Gen Z δηλώνει ότι θέλει να νιώθει πιο άνετα εκφράζοντας τον εαυτό του και να βρίσκεται με τους άλλους προσωπικά, ενώ το 79% λέει ότι στόχος τους είναι να μπορούν να αλληλεπιδρούν με τους ανθρώπους περισσότερο «στον πραγματικό κόσμο».
Πολλοί από αυτούς κατηγορούν την τεχνολογία για τα προβλήματά τους. Πάνω από τα δύο τρίτα της γενιάς Z λένε ότι η τεχνολογία τους έχει κάνει να νιώθουν λιγότερο συνδεδεμένοι και πιο απομονωμένοι από τους άλλους στην εταιρεία τους και στον κλάδο τους. Σχεδόν το 80% είπε ότι οι εταιρείες εστιάζουν περισσότερο στην τεχνολογία για να «συνδεθούν» με τους ανθρώπους παρά να ενθαρρύνουν «διαπροσωπικές συνδέσεις».
Συνολικά, η Gen Zers θέλει να δει την εταιρεία τους να κατανέμει περισσότερες δαπάνες σε εκδηλώσεις για να τους βοηθήσει να δημιουργήσουν ισχυρότερες επιχειρηματικές σχέσεις.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Πηγή άρθρου: www.proson.gr