Η Nestle αναθεώρησε προς τα κάτω τις προβλέψεις για τα έσοδα της για το σύνολο του έτους, ανακοινώνοντας μικρότερη του αναμενόμενου αύξηση των οργανικών πωλήσεων κατά το προηγούμενο εννεάμηνο. Η μεγαλύτερη εταιρεία συσκευασμένων τροφίμων στον κόσμο προσπαθεί να ανακτήσει μερίδιο της αγοράς, καθώς η αύξηση των τιμών οδήγησαν τους καταναλωτές να “απομακρυνθούν” από τα επώνυμα πρϊόντα.
Ειδικότερα, η Nestle ανακοίνωσε ότι η αύξηση των οργανικών πωλήσεων της για το 2024 αναμένεται περίπου στο 2%, έναντι 3% κατά τις προβλέψεις του Ιουλίου και ότι το περιθώριο λειτουργικού κέρδους από τις εμπορικές συναλλαγές θα κυμανθεί επίσης χαμηλότερα, περίπου στο 17%
Σε σχέση με το διάστημα των εννέα μηνών που μεσολάβησε, οι οργανικές πωλήσεις της Nestle αυξήθηκαν κατά 2%, χαμηλότερες από τη μέση εκτίμηση των αναλυτών που έκανε λόγο για αύξηση της τάξης του 2,5%/