Business Inside
BUSINESS INSIDE Pro
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • PLUS+
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΑ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • FIND EXPERTS
    • ΑΡΘΡΑ
  • Πελοπόννησος
  • Τουρισμός
  • Επιχειρηματικότητα
  • Ανάπτυξη
Business InsideBusiness Inside
Font ResizerAa
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • PLUS+
Search
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • PLUS+
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΑ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • FIND EXPERTS
    • ΑΡΘΡΑ
Follow US
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Φάρμα Μητσόπουλος μετατρέπεται σε “MITSOPOULOS”, THE MEAT FAMILY

Στο πλαίσιο της ανανέωσης της, η εταιρεία επεκτείνεται σε έργα βιωσιμότητας, επενδύει σε σύγχρονες τεχνολογίες, συνάπτει συνεργασίες για τη στήριξη των τοπικών αγροτών και εισαγάγει καινοτόμες σειρές προϊόντων στην ελληνική βιομηχανία κρέατος.

businessinside
Τελευταία ενημέρωση: 14 Φεβρουαρίου, 2025 07:01
businessinside
Μοιράσου το
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Μετά από 60 χρόνια λειτουργίας, η Φάρμα Μητσόπουλος ανακοινώνει το ανανεωμένο λογότυπο της και τη μετάβασή της στο όνομα “MITSOPOULOS”, THE MEAT FAMILY.

Όπως αναφέρει η εταιρεία:

«Αυτό που ξεκίνησε ως ένα μικρό οικογενειακό εγχείρημα, όταν ιδρύσαμε την πρώτη μας χοιροτροφική μονάδα, εξελίχθηκε σε ηγέτη στην ελληνική βιομηχανία κρέατος. Πλέον μπορούμε και επιβλέπουμε κάθε στάδιο της παραγωγής, της επεξεργασίας και της διανομής, εξασφαλίζοντας απαράμιλλη ποιότητα και ασφάλεια σε κάθε προϊόν.

Αυτή η αλλαγή είναι η έναρξη ενός νέου κεφαλαίου επιβεβαιώνοντας παράλληλα ότι η οικογένεια είναι η βασική αξία στην καρδιά όλων όσων κάνουμε. Ξεκινώντας από τους ανθρώπους μας και φτάνοντας στις μακροχρόνιες σχέσεις που έχουμε χτίσει με τους πελάτες μας, η οικογένεια ορίζει ποιοι είμαστε και οδηγεί τη δέσμευση και την πρόοδό μας. Αυτή η φιλοσοφία επεκτείνεται στα προϊόντα μας, τα οποία είναι φτιαγμένα για να φέρνουν τις οικογένειες κοντά και να δημιουργούν όμορφες στιγμές. Η νέα μας ταυτότητα δεν είναι απλώς μια οπτική αλλαγή, είναι μια δήλωση ότι η οικογένεια θα παραμείνει πάντα το θεμέλιο της επιτυχίας μας και το βασικό στοιχείο που μας κάνει να ξεχωρίζουμε.

Στο πλαίσιο της ανανέωσης μας, επεκτείνουμε τις ενέργειες μας σε έργα βιωσιμότητας και κοινοτικές πρωτοβουλίες, επενδύουμε ακόμη περισσότερο σε σύγχρονες τεχνολογίες, βελτιστοποιώντας τη χρήση ενέργειας και υιοθετώντας πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον για να μειωθεί το περιβαλλοντικό αποτύπωμα μας, διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα. Συνάψαμε συνεργασίες για τη στήριξη των τοπικών αγροτών και έχουμε εισαγάγει καινοτόμες σειρές προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των έτοιμων γευμάτων και των Premium επιλογών, για να ανταποκριθούμε στις εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών και να παραμείνουμε πρωτοπόροι του κλάδου.

Συνεχίζουμε την παράδοση της ποιότητας και της εμπιστοσύνης προσφέροντας στους πελάτες μας τα καλύτερα προϊόντα κρέατος. Αγκαλιάζουμε το μέλλον με την ίδια αφοσίωση και πάθος που έχει διαμορφώσει την πορεία μας, διευρύνοντας συνεχώς τους ορίζοντές μας και θέτοντας νέους στόχους με κάθε μας βήμα».

Σου προτείνουμε να διαβάσεις

Ανδρέας Στεφανίδης στο NaftemporikiTV: Γραφειοκρατικό αλαλούμ με την κατάργηση της εταιρικής σφραγίδας

THEON: Στα 53 εκατ. ευρώ οι νέες παραγγελίες για τον Ιανουάριο 2025

Uni Systems: Διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης το 2025 – Έμφαση στα έργα τεχνολογίας σε Ελλάδα και εξωτερικό

Accor, Invel Real Estate και PRODEA Investments υπέγραψαν τη συμφωνία για το ξενοδοχείο «Bellevue Cortina d’Ampezzo Emblems Collection» στους Δολομίτες

Performance Technologies: Οργανική ανάπτυξη και μεγέθυνση μέσω εξαγορών και συνεργασιών το 2025

TAGGED:front
Μοιράσου αυτό το άρθρο
Facebook Twitter Copy Link Print
Μοιράσου το

Δημοφιλή άρθρα

Δημόσιο: 57 θέσεις σε Θεσσαλονίκη, Αλεξάνδρεια, Γιαννιτσά, Λαγκαδά και Χαλκηδόνα

businessinside 1 λεπτά ανάγνωσης

Ένα εξοχικό 200 ετών στη μέση του πουθενά έγινε γαστρονομικός προορισμός αποκτώντας αστέρι Michelin

businessinside 3 λεπτά ανάγνωσης

Πλεύρης για τα συνθήματα του Πολεμικού Ναυτικού στην παρέλαση: Δεν θα τα βάψουμε μαύρα επειδή ενοχλήθηκε η Τουρκία

businessinside 3 λεπτά ανάγνωσης

Προσλήψεις πτυχιούχων στον Δήμο Χαλανδρίου

businessinside 1 λεπτά ανάγνωσης

Διαβάστε ακόμα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Metlen: Νέες επενδύσεις για κρίσιμες πρώτες ύλες

4 λεπτά ανάγνωσης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Καραμολέγκος: Πούλησε τη θυγατρική στη Ρουμανία – Αγοραστής η Grupo Bimbo

3 λεπτά ανάγνωσης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Performance Technologies: Οργανική ανάπτυξη και αύξηση κύκλου εργασιών κατά 28,5%

3 λεπτά ανάγνωσης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Softweb: Ενισχυμένες επιδόσεις και διεύρυνση του πελατολογίου το 2024

2 λεπτά ανάγνωσης

Social Networks

Facebook-f Twitter Youtube Rss

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του businessinside.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2025

businessinside.gr | Ταυτότητα
Ιδιοκτησία – Δικαιούχος domain name: MEDIACON MON. I.K.E.
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: mediacon@fantasylogic.gr

Ανάπτυξη & Σχεδιασμός MEDIACON MON. I.K.E. © 2025
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?