Business Inside
BUSINESS INSIDE Pro
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • PLUS+
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΑ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • FIND EXPERTS
    • ΑΡΘΡΑ
  • Πελοπόννησος
  • Τουρισμός
  • Επιχειρηματικότητα
  • Ανάπτυξη
Business InsideBusiness Inside
Font ResizerAa
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • PLUS+
Search
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • PLUS+
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΑ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • FIND EXPERTS
    • ΑΡΘΡΑ
Follow US
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Βέρα Παπαγγελοπούλου- Head of Marketing & PR | “Το SHOPFLIX ξεχωρίζει για την τεράστια γκάμα προϊόντων και κατηγοριών,  ώστε να ικανοποιεί κάθε ανάγκη, κάθε πελάτη”

businessinside
Τελευταία ενημέρωση: 6 Φεβρουαρίου, 2025 07:27
businessinside
Μοιράσου το
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σε μία πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη προχωρήσαμε με την Βέρα Παπαγγελοπούλου, Head of Marketing & PR του SHOPFLIX με την οποία συζητήσαμε για την εντυπωσιακή πορεία της εταιρείας το 2024, την καινοτομία και την ηγετική θέση της στην αγορά. Επίσης, συζητήσαμε για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, τις στρατηγικές επικοινωνίας και τα σχέδια της SHOPFLIX για το 2025.

Πείτε μας για την πορεία της εταιρείας το 2024

Το 2024 ήταν μία πολύ επιτυχημένη χρονιά για το SHOPFLIX. Γεγονός που αποτελεί επιβράβευση και κίνητρο για όλους εμάς που εργαστήκαμε για αυτά τα αποτελέσματα. Μετά την αναβάθμιση της τεχνολογικής μας πλατφόρμας, καταγράψαμε αύξηση 60% στις πωλήσεις και διπλασιάσαμε το μερίδιο αγοράς μας, φιλοξενώντας πλέον 2.500 συνεργαζόμενα καταστήματα και πάνω από 11 εκατομμύρια προϊόντα.

Τη χρονιά που μας πέρασε πετύχαμε τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας πελατών που ήταν και ο βασικός στόχος, με την ταχύτητα της πλατφόρμας να βελτιώνεται κατά 300% και τις συναλλαγές να γίνονται ακόμα πιο εύκολες και  γρήγορες. Ο δείκτης ικανοποίησης πελατών (NPS) έφτασε στο 72, πολύ πάνω από το μέσο όρο της αγοράς. Η χρονιά έκλεισε επιβεβαιώνοντας την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού με 40,2% αύξηση σε σχέση με την περσινή Black Friday, αλλά και 47% παραπάνω πωλήσεις κατά τη Χριστουγεννιάτικη περίοδο σε σχέση με τον περσινό Δεκέμβριο.

Πώς κινείται η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου;

Η αγορά του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου βρίσκεται σε συνεχή άνοδο τα τελευταία χρόνια, με τις ηλεκτρονικές αγορές να είναι πλέον βασικό μέρος της οικονομικής δραστηριότητας. Παράλληλα, ο -εγχώριος και μη- ανταγωνισμός παραμένει έντονος, με τις επιχειρήσεις να αναζητούν τρόπους διαφοροποίησης μέσα από την εμπειρία πελάτη, την ποιότητα εξυπηρέτησης και την καινοτομία.

Σε αυτό το περιβάλλον, τα marketplaces διαδραματίζουν καίριο ρόλο. Παρουσιάζουν σε ένα σημείο πληθώρα κατηγοριών και προσφέρουν στις επιχειρήσεις μια οργανωμένη και τεχνολογικά προηγμένη υποδομή για να προσεγγίσουν ευρύτερα κοινά. Παράλληλα, η ραγδαία ανάπτυξη των marketplaces διεθνώς αντικατοπτρίζει τη στροφή των καταναλωτών σε πλατφόρμες που συνδυάζουν ευκολία, ποικιλία και ανταγωνιστικές τιμές, τοποθετώντας τα στην καρδιά του ηλεκτρονικού εμπορίου και  αναδιαμορφώνοντας το τοπίο της αγοράς.

 Υπάρχουν κατηγορίες προϊόντων που ξεχωρίζουν στο SHOPFLIX και ποιες είναι αυτές;

Το SHOPFLIX ξεχωρίζει για την τεράστια γκάμα προϊόντων και κατηγοριών,  ώστε να ικανοποιεί κάθε ανάγκη, κάθε πελάτη. Αν και αρχικά έγινε γνωστό για τις μεγάλες προσφορές του σε είδη τεχνολογίας, η αύξηση καταστημάτων και η δυνατότητα σύγκρισης τιμών έχουν ενισχύσει την απήχηση και άλλων πολύ δυνατών κατηγοριών, όπως η Υγεία & Ομορφιά.  Τα στοιχεία των τελευταίων μηνών κατέδειξαν πρώτη στις προτιμήσεις των πελατών. Σημαντική ζήτηση παρουσιάζουν επίσης οι κατηγορίες Σπίτι & Κήπος, με μικρές και μεγάλες λευκές συσκευές τις οποίες η προσφορά των 60 άτοκων δόσεων ενίσχυσε σημαντικά. Ακολουθούν Παιχνίδια, Άθληση & Hobby, Παιδικά & Βρεφικά είδη, καθώς και Είδη Κατοικιδίων.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Πηγή άρθρου: www.thetotalbusiness.com

Σου προτείνουμε να διαβάσεις

Έντονη κινητικότητα στην Πληροφορική με νέες επενδύσεις και εξαγορές

Κυβερνοασφάλεια: Πώς μεγαλώνει η «πίτα» και γιατί αναπτύσσεται στην ελληνική αγορά

Data Centers: Οι περιβαλλοντικές προκλήσεις στις περιοχές λειτουργίας τους

Performance Technologies: Τα βήματα προς τα ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα

Entersoft και Softone: Προχωρά μπροστά

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Facebook Twitter Copy Link Print
Μοιράσου το

Δημοφιλή άρθρα

Ο Τραμπ καταδικάζει το χτύπημα στη Σούμι αλλά δεν κατονομάζει τη Ρωσία

businessinside 1 λεπτά ανάγνωσης

Δημήτρης Δάφνης – Cosmos Business: Αύξηση τζίρου 307% στη 10ετία

businessinside 3 λεπτά ανάγνωσης

Ζητούνται τηλεφωνητές για άμεση πρόσληψη

businessinside 1 λεπτά ανάγνωσης

Ρεκόρ στην παγκόσμια κίνηση δεδομένων: Η επέλαση του 5G αλλάζει το τοπίο – 164 δισεκατομμύρια GB καταναλώνονται κάθε μήνα

businessinside 2 λεπτά ανάγνωσης

Διαβάστε ακόμα

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Τα κορυφαία Ευρωπαϊκά λιμάνια : Απώλειες για τον Πειραιά, απειλείται η κυριαρχία του Ρότερνταμ

3 λεπτά ανάγνωσης
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Σχέδιο δράσης για την εφαρμογή της ΑΙ στις επιχειρήσεις

5 λεπτά ανάγνωσης
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Η καλή ή η εγκληματική χρήση της AI είναι στο χέρι του ανθρώπου

5 λεπτά ανάγνωσης
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Τεχνητή Νοημοσύνη: Giga-επένδυση ή giga-παγίδα; Ευρωπαϊκό vs Αμερική

3 λεπτά ανάγνωσης

Social Networks

Facebook-f Twitter Youtube Rss

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του businessinside.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2025

businessinside.gr | Ταυτότητα
Ιδιοκτησία – Δικαιούχος domain name: MEDIACON MON. I.K.E.
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: mediacon@fantasylogic.gr

Ανάπτυξη & Σχεδιασμός MEDIACON MON. I.K.E. © 2025
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?