Σε μία πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη προχωρήσαμε με την Βέρα Παπαγγελοπούλου, Head of Marketing & PR του SHOPFLIX με την οποία συζητήσαμε για την εντυπωσιακή πορεία της εταιρείας το 2024, την καινοτομία και την ηγετική θέση της στην αγορά. Επίσης, συζητήσαμε για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, τις στρατηγικές επικοινωνίας και τα σχέδια της SHOPFLIX για το 2025.
Πείτε μας για την πορεία της εταιρείας το 2024
Το 2024 ήταν μία πολύ επιτυχημένη χρονιά για το SHOPFLIX. Γεγονός που αποτελεί επιβράβευση και κίνητρο για όλους εμάς που εργαστήκαμε για αυτά τα αποτελέσματα. Μετά την αναβάθμιση της τεχνολογικής μας πλατφόρμας, καταγράψαμε αύξηση 60% στις πωλήσεις και διπλασιάσαμε το μερίδιο αγοράς μας, φιλοξενώντας πλέον 2.500 συνεργαζόμενα καταστήματα και πάνω από 11 εκατομμύρια προϊόντα.
Τη χρονιά που μας πέρασε πετύχαμε τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας πελατών που ήταν και ο βασικός στόχος, με την ταχύτητα της πλατφόρμας να βελτιώνεται κατά 300% και τις συναλλαγές να γίνονται ακόμα πιο εύκολες και γρήγορες. Ο δείκτης ικανοποίησης πελατών (NPS) έφτασε στο 72, πολύ πάνω από το μέσο όρο της αγοράς. Η χρονιά έκλεισε επιβεβαιώνοντας την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού με 40,2% αύξηση σε σχέση με την περσινή Black Friday, αλλά και 47% παραπάνω πωλήσεις κατά τη Χριστουγεννιάτικη περίοδο σε σχέση με τον περσινό Δεκέμβριο.
Πώς κινείται η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου;
Η αγορά του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου βρίσκεται σε συνεχή άνοδο τα τελευταία χρόνια, με τις ηλεκτρονικές αγορές να είναι πλέον βασικό μέρος της οικονομικής δραστηριότητας. Παράλληλα, ο -εγχώριος και μη- ανταγωνισμός παραμένει έντονος, με τις επιχειρήσεις να αναζητούν τρόπους διαφοροποίησης μέσα από την εμπειρία πελάτη, την ποιότητα εξυπηρέτησης και την καινοτομία.
Σε αυτό το περιβάλλον, τα marketplaces διαδραματίζουν καίριο ρόλο. Παρουσιάζουν σε ένα σημείο πληθώρα κατηγοριών και προσφέρουν στις επιχειρήσεις μια οργανωμένη και τεχνολογικά προηγμένη υποδομή για να προσεγγίσουν ευρύτερα κοινά. Παράλληλα, η ραγδαία ανάπτυξη των marketplaces διεθνώς αντικατοπτρίζει τη στροφή των καταναλωτών σε πλατφόρμες που συνδυάζουν ευκολία, ποικιλία και ανταγωνιστικές τιμές, τοποθετώντας τα στην καρδιά του ηλεκτρονικού εμπορίου και αναδιαμορφώνοντας το τοπίο της αγοράς.
Υπάρχουν κατηγορίες προϊόντων που ξεχωρίζουν στο SHOPFLIX και ποιες είναι αυτές;
Το SHOPFLIX ξεχωρίζει για την τεράστια γκάμα προϊόντων και κατηγοριών, ώστε να ικανοποιεί κάθε ανάγκη, κάθε πελάτη. Αν και αρχικά έγινε γνωστό για τις μεγάλες προσφορές του σε είδη τεχνολογίας, η αύξηση καταστημάτων και η δυνατότητα σύγκρισης τιμών έχουν ενισχύσει την απήχηση και άλλων πολύ δυνατών κατηγοριών, όπως η Υγεία & Ομορφιά. Τα στοιχεία των τελευταίων μηνών κατέδειξαν πρώτη στις προτιμήσεις των πελατών. Σημαντική ζήτηση παρουσιάζουν επίσης οι κατηγορίες Σπίτι & Κήπος, με μικρές και μεγάλες λευκές συσκευές τις οποίες η προσφορά των 60 άτοκων δόσεων ενίσχυσε σημαντικά. Ακολουθούν Παιχνίδια, Άθληση & Hobby, Παιδικά & Βρεφικά είδη, καθώς και Είδη Κατοικιδίων.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Πηγή άρθρου: www.thetotalbusiness.com